Ansøgningsrunde 2022 / Åben for ansøgninger

Ansøgningsrunden for tilskud til projekter i 2022 gennemføres med ansøgningsfrist den 27. august 2021 kl. 12.

 

Ansøgningsmaterialet for 2022-runden

Ansøgningsskemaet for 2022 består af 3 dele:

    • Del 1 Hovedskema med basisoplysninger om projektet og om ansøger (word)
    • Del 2 Projektbeskrivelsen (word)
    • Del 3 Projektøkonomien (excel)

     

    Indsendelse af ansøgning til fonden

    Projektansøgningen skal sendes pr. mail til: kartoffelafgiftsfonden@kartoffelafgiftsfonden.dk 

    Skriv venligst projektets titel og/eller ansøgers navn i mailens emnefeltet fx ”KU - Optimering af udbytter i hestebønner”

     

    Til brug for fondens registrering af ansøgninger er der i skemaerne lagt felter/koder ind. Det er derfor vigtigt at der kun skrives i disse felter, samt at følgende dokumenter vedlægges i mailen:

    • Del 1 i word
    • Del 2 i word
    • Del 3 i excel

    • Derudover skal ansøgningen fremsendes i pdf-format, hvor del 1, 2 og 3 er samlet til ét dokument.

     

    Evt. program til at samle de tre dele i PDF-format: www.pdfmerge.com

     

     

    Kvittering for modtagelse af ansøgning

    Ansøgere vil modtage en mail med kvittering for at ansøgningen er modtaget.